7e November

Hej!
 
Snart är det December! Så känns det nu och jag längtar så grymt mycket!
 
Idag har jag sovmorgon till 9.30 då börjar min fotbollsträning. Idag sa våra tränare att det skulle bli mycket spel så det hoppas jag på. Sen har jag 2 lektioner sen slutar jag 15.00. Riktigt skön onsdag faktiskt. Sen blir det hem och vila sen ska pappa och jag åka in på första fotbollsträningen som ska vara i en gymnastiksal och där ska vi göra styrka och sånt tror jag. Men får se, vet inte riktigt än. Jag hoppas att det blir en ski... eller jätte jobbig träning för det känns så bra dagen efter när man har tränat hårt. Jag älskar att ha träningsvärk någonstans i kroppen för då vet jag att man har gjort någonting.
 
Men nu ska jag gå och börja packa för min buss går 7.52.
 
Ha en bra dag!
 
xoxo evelina
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0