Lugn kväll

Ikväll blir det en lugn fredag för jag är så himla slut i kroppen efter styrkepasset jag gjorde med mitt lag i onsdags och från zumban i torsdags. Imorgon ska vi också ha ett födelsedagsfirande med släkten för min syster fyllde 20 igår. Kan ej tänka att min syster får gå på systemet nu och köpa. Helt ofattbart. Det känns som det inte var alls nå länge sedan hon och jag kröp upp emot varandra i mammas och pappas säng och kollade på bolibompa. Eller tog en varsin gurka och gick upp och satt oss i hennes rum i hennes fina stolar och bord.
 
Så imorgon kommer hela släkten hem till oss och ska äta tacos och äta tårta. Och då får jag äta tårta har jag bestämt mig för. För man firar ju faktiskt och då ska man ju få lyxa till det lite.
 
Men ikväll blir det hamburgertallrik och Xfactor sen vet jag inge mer.
 
Min syster
 
Jag och hon på hennes bal i 3:an på gymnasiet.
 
xoxo evelina


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0