9e November

Tänk att det redan är den 9 november. Snart är det väl julafton imorgon också om det fortsätter gå i den här takten.
 
Den här veckan har varit väldigt full. Har inte haft någon dö tid alls. Men därför blir det så skönt när helgen äntligen kommer för då vet man och känner att man verkligen är värd att sova ut och mysa. Men som jag då, smarthuvudet har börjat ett godisförbud till december månad börjar. Det var bara för att jag vet hur mycket onyttigt man äter då, så då tänkte jag att om jag är nyttig den här månaden typ så blir det godare när december kommer med allt julgodis och sånt.
 
Godisförbud innebär för mig: Smågodis, läsk, choklad, chips och sådant. Men jag får äta: Efterrätter men bara på helgerna men inte varje dag, popcorn, mineralvatten, mörkchoklad(70%). Men allt det här får jag bara äta på helgerna ingenting i veckorna. Det vart ju sån himla bra timing för godisförbud för nästa helg ska jag och min syster på Twilight- Breaking Dawn part II. Men då blir det bara att ta med sig morotsstavar tror jag och köpa en Loka eller nått.  
 
Min syster fyllde 20 år igår. Då gav jag henne Twilight biljetter till den nyaste av dem och middag på Waynes. Typ sallad, varma mackor eller paj eller nått sånt tror jag att det blir. Jag tror mest på sallad för både jag och Fredrika är så himla kär i Waynes ost och skink sallad.
 
xoxo evelina
 
Trackback
RSS 2.0