Plugg...

Hej alla glada!
 
Äntligen är måndagen över. Och jag klarade visst den här också, blir lika förvånad varje gång. Varje måndag för mig känns som ett väldigt väldigt tungt pass för kroppen och hjärnan.
 
Vill bara åka hem hela tiden typ. Men sen så fick jag faktiskt tillbaka mitt spanska prov idag. Och det fick jag NM på. Hahah, ni kanske inte förstår vad det betydet för det gjorde inte min klass först. 
 
Nm står för Nått Målen och NEM står för Nått Ej Målen. Vi fick tillbaka både läsförståelsen och skriv och jag nådde målen på båda! WOOHO! Och när man fick tillbaka skriv provet så fick man också med en lista över vad man hade uppnått och klarat med de olika sakerna som vi hade skrivit i. Som t.e.x futurum, presens, preteritum och sånt. Och jag fick högsta på alla! Så himla glad! Det gjorde verkligen min måndag.
 
Jag har haft det lite svårt i mitt liv och mina känslor för jag har blivit mobbad två gånger i mitt liv. Först var det i 1 typ och då var det för att jag inte kunde säga R så de större barnen som gick i 6:an eller så gick och retades hela tiden. Till sist fick jag gå till en talpedagog för det tills jag kunde säga R. Andra gången var i 7:an av mina bästa vänner. Allt började med att vi skulle försöka samla ihop till en resa till Grekland eller Spanien eller vad det nu var (vi bytte land typ hela tiden). Och sen blev det lite tjaffs och så för vi skulle sälja strumpor för att få ihop en liten andel till resan men en dag kunde inte jag sälja med som och då blev ett j*vla liv. Men men den tiden är över.
 
Men nu när jag har börjat i en ny klass där jag inte känner nån från tidigare så är det lite jobbigt för det är vissa i min klass som är lite bitchiga och så och de försöker bara frysa ut en. Men om jag har klarat mig så här långt i livet med mobbning och utfysningar så kan jag klara de här åren också det vet jag!
 
Så akta er evelina bara tågar fram! Hahaha
 
Men kom ihåg att vem ni än är eller vad ni än gillar att göra så Var Er Själva!
 
 
xoxo evelina
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0