Halloween

En fråga jag har börjat ställa mig är: varför har det blivit en tävling om vem som skaffar den sexigaste halloweendräkten?
 
Ja, egenetligen vaför? Halloween ska väl vara den läskigaste högtiden? Men nu om året så blir det att det har blivit en liten tävling om att klä ut sig sexigast inte coolast. Jag fattar det inte. Okej om det är från en serie eller till exempel en film och den huvudrollen klär sig sexigt då är det okej. Men om man t.e.x. tar polis nu då. Jag har aldrig en kvinnlig polis med jätte jätte kort kjol. Har ni? Nej, och varför ska man då klä ut sig så?
 
Jag tycker det skulle bli roligare om alla bara klädde ut sig med lite mer verklighet i dräkterna. Men om man vill klä ut sig sexigt så är det väl ens ensak. Det här är bara min åsikt om hur jag trodde halloween egentligen handlade om.
 
Här kommer lite sexiga dräkter
 
 
Här kommer lite läskigare dräkter, som jag tycker det skulle vara roligare om alla klädde mer ut sig som.
 
 
xoxo evelina
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0