Vad som har hänt...

Det har hänt ganska mycket sedan jag slutade blogga i mars. Det kommer jag skriva om lite då och då. Men det komemr ske när jag har tid och lust.
 
Men jag tror det skulle vara lite roligt för er att veta vad som hänt sedan sist.
 
Det som har hänt sedan sist jag blogga är att jag har slutat 9:an.
Det var väldigt tråkigt att lämna min klass som jag har gått med i 10 år men på nått sätt sä var det så grymt skönt att lämna skolan. Jag tror att det var 2 veckor före skolavslutningen så övernatta klasserna 9a och 9b över på skolan. Det var väldigt roligt.
Det första vi gjorde var att vi gick och handla sen spelade vi brännboll. Då lärde vi blanda lagen för alla ville inte vara med, sen så spelade vi volleyboll och vi pratade mycket. Dagen efter så åkte alla hem väldigt tidigt för ingen hade sovit så mycket. Jag dela madrass med mina kompisar Amanda och Agnes.
Helgen innan hade vi en avslutningsfest på en badplats och det var också väldigt roligt. Men efter en stund var det inte bara våran klass för det kom en massa annat folk också men det var kul ändå tycker jag.
Sen på själva avslutningen så var det inte så jobbigt det var mest skönt men när en vän till mig gick upp och sa ett tal då sprack det. Och det gjorde det för alla. Alla började grina då. Men efteråt så var det så himla skönt för då visste man att man aldrig mer behöver komma tillbaka till skolan och det tyckte alla.
På kvällen var jag väldigt tråkig och var hemma och tog det lugnt för jag orkade inge annat den kvällen.
 
xoxo evelina
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0