Upp med tuppen!

Godmorgon!
 
Idag så lära jag gå upp vid 5 för att hinna med 6.25 bussen. Jag lär hinna med en så himla tidig buss för att min fotbollsträning börjar 8.15 i Andersberg. Men vad gör man inte för fotbollen säger jag bara.
 
Men det är ändå skönt att gå upp tidigt för då känns det som om man hinner med mer. Idag blir det ingen mer träning än den här på morgonen för sen när jag slutar i skolan vid halv fem så ska jag bara hem och plugga. Känns som det verkligen behövs fast jag gjorde det igår men jag har matteprov den här veckan och teoriprov nästa så... Då är det bara att plugga!
 
Nu måste jag dra för jag måste få i mig frukost!
 
xoxo evelina


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0