Hur kan man?!

Jag fattar inte hur Lindsey Lohan kan förstöra sig så mycket som hon har gjort. Självklart att man kan festa och ha kul men faktiskt så ska det finnas en gräns om hur långt det ska gå.
Men som när hon går ifrån en fin, hälsosam tjej till en festande trött tjej som ser ut att vara väldigt tärd ut. Det är inte bra och det är inte så en skådespelerska ska vara.
Hon som har varit med i så många filmer ska vara en förebild för barn kan inte bete sig hur som helst. Hoppas hon förstår det och byter livsstil.
Jag kan säga att jag tyckte att Lindsey Lohan var en väldigt cool tjej som hade en egen stil och så men sedan när jag såg kissies inlägg om Lindsey så ändrade jag åsikt direkt.
Så här kan du inte fortsätta Lindsey, väx upp
 
Förr
  
 
Nu 
 
xoxo evelina
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0