13e Februari

Hej!

Som ni märkte i förra inlägget så är jag lite rastlös idag. Jag har vart hemma hela dagen utom när jag åkte upp till farmor och farfar för att kolla på kistor. Jag vill ha en på mitt rum istället för mitt skrivbord och sen så hämtade jag några typ glas/krukor. Eller vad det nu är.

Ikväll blir det att äta middag, kolla igenom plugg, äta semla och kolla på Familjen annorlunda om det var det som gick på tv ikväll. Och imorgon kommer jag nog vara lika rastlös som idag för då ska jag också vara hemma från skolan.

Jag får bara hoppas att jag inte missar någonting viktigt. Men flera i 9:an iår ska bara sticka iväg på semester utomlands i en vecka så då gör det nog ingenting om jag är hemma någon dag eller som mamma tror en veckaa. Jag vill ju absolut inte förstöra hela säsongen om jag tränar och är sjuk. 

Och sen så har jag haft med mig en skyddsängel hela dagen idag för det skadar ju inte och tänk om det hjälper. 
Jag fick den utav mormor och morfar igår för igår var min namnsdag.



Kram! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0