15e Februari

Hola!

Sitter just nu i detta.....Ööh kommer inte på någonting. Som vanligt. Joo jag sitter uppe i min säng och kollar på Notting Hill. Faktiskt bra, riktigt bra.
Vet inte vad jag ska göra om jag inte ska kolla på film och skriva med er. Men det gör ingenting för mig att kolla på filmer för jag har alltid älskat filmer ända sedan jag var liten. Då kunde jag sitta jätte länge och typ bara nån centimeter ifrån och typ kolla på askungen eller Från A till Ö med Hedwig och ugglan. Kommer inte ihåg vad han heter nu.
Senare blir det att åka in till stan med pappa och hämta upp Fredrika och åka och kolla på en av lägenheterna hon vill flytta in i. 



 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0