16e Februari

Hola mi sueco amigos!!?

Vet inte om man säger så men men.. Jag har färgat håret. Ni får se resultat senare. Men nu ska jag gå ut med Ludde och följa med fredrika till bussen.
Alla som undrar så är Ludde min Hund. Han är 11 år gammal och är en dvärg pudel. Fredrika är min store syster som är 19 år och som snart ska flytta hemifrån. Var och kollade på lägenhet åt henne igår. Buhuu... Hur kommer detta gå?! Ingen som man kan bli irriterad på och ingen man kan fråga om läxor med heller. Men det bästa med hennes flytt blir nästa år för mig. Iallafall om jag går på SPID som jag vill. För då har man Fotbollsträning två förmiddagar i veckan och då på vintern så är träningen i Andersberg. Alltså lägenheten ligger i Andersberg. Och då kan jag bara sova över hemma hos henne och få sovmorgon dagen efter när jag ska på träning.


(Min älskade lilla pudel!)

Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0