18e Februari

Hello all my readers!

Sitter just nu i soffan och håller på och vinner massor av pengar. (Eller inte) haha... Jag kollar på trav med pappa medans mamma och fredrika sitter och håller på med vad hon ska köpa till lägenheten. AMAZING! Fattar inte att hon ska flytta hemifrån! Aaaaa! Asså det är helt sjukt. det känns som om jag alltid har trott att så länge jag bor hemma så ska hon också bo hemma men när jag flyttar så ska hon flytta samtidigt. Men så kan det ju inte bli. För hon är ju fyra år äldre än mig. Och fyra år ganska mycket.

Idag har jag vart ute och åkt snowboard igen. Idag vart det inte en så himla stor vurpa som igår men självklart så ramlade jag. Det gör jag typ alltid, eller typ alltid. Det blir iallafall en gång per dag när jag åker kanske inte i varje åk men nån gång.

Senare blir det att äta en riktigt god lördags mys middag och sen blir det att kolla på MELODIFESTIVALEN! Ooooo! Hoppas att det är fler bra artister idag. Förra veckan var det inte så himla bra artister. (Tycker jag) Men vissa var jätte bra och det var just de som gick vidare till final.


(Jag och min syster i egypten för ungefär 1,5 år sedan)


(Vi kan också vara snygga)



Kram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0