29e Februari

Godmorgon alla söta läsare!

Idag är det sista dagen i Februari. Det känns faktiskt ganska bra. För i Mars kommer våren att komma på stort. Känner det. Eller så kommer det säkert börja snöa igen bara för att jag skrev det. Haha... Skulle inte förvåna mig.

Idag ska jag in till stan och vänta på Fredrika när hon är och kör på Driver sen ska vi till Fjärran höjder och simma och efter ska jag följa henne till gymmet men själv så ska jag gå och shoppa tills Karin och Johanna kommer in för vi ska gå på bio halv sju. Gissa vilken?? En gång i Phuket. 
Är den bra, är det någon som har sett den?? Trailern är iallafall rolig.

Nu måste jag äta frukost och börja göra mig iordning för annars kommer jag missa bussen.

Kram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0