9e Februari

Godmorgon alla pigga och glada!

Idag ska jag till skolan och göra ett till nationellt. Den här gången är det att skriva en uppsats. Eller en krönika fast det är ju en uppsats tror jag. haha. Förra var att läsa och svara på frågor. Idag är det först skola sen blir det hem äta, plugga och åka på fotbollsträning! Ska bli kul. Fast det vet man ju aldrig vilket humör man kommer hem med från skolan så det kan bli jätte kul eller så kan det bli jätte tråkigt.

I fotbollen så spelar jag vänster mittfält. Men ibland kan jag bli höger eller mitten mitt också det är vad laget vill. Men mest vänster. Och sen så har jag förlorat kaptenbindeln fast jag vet inte om jag ska säga förlora. Jag mer sa på en träningsmatch att jag inte vela vara för jag visste inte om jag skulle göra en bra match för jag hade inte tränat så mycket och då tycker jag att det är förnedrande om man är kapten och inte spelar bra. Fast nu tror jag att min tränare Tomas tror att jag aldrig vill vara kapten så nu säger han att Jessica ska vara istället. Fast nu börjar jag känna mig säker inomhus fast nu vet jag inte om jag ska gå och säha till honom att jag vill vara igen.
Vilket dilemma hörni!

Fast nu måste jag rusa annars kommer jag bli sen till nationella och det vill man ju inte.

Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0