Förlåt...

Förlåt för att jag inte skrev igår. Men jag glömde faktiskt bort det och sen så orkade jag inte.
 
Men jag kan berätta nu vad vi gjorde igår.
Igår var det ju liksom en dag som hela laget skulle samlas och ha möte och sen ha typ lite teambuilding. Men först så samlades vi på Lindövallen. En sport arena typ eller allting är utomhus med hockeyrink och fotbollsplan och tennis plan och så. Men först så samlades vi där och fick typ ett prov som tränarna sa. Men det var bara ett papper med massa frågor om vad vi tyckte om laget och om inomhus säsongen hittills m.m.
Sen så pratade vi om vad som skulle hända framöver med matcher, träningar och så.
Sen gick vi upp till midsundet tror jag det hette. Där pimplade några och de andra satt typ och pratade och vissa gled på isen men jag hade med mig längdskidor och så men jag åkte inte för att jag trodde att man skulle få åka typ i ett spår men man skulle ju åka på glinhala isen. Näe så det vart inte längdskidor. På slutet så satt sig alla på en liten brygga och berättade om när man hade skämt ut sig. Haha... Jag berättade om när jag åkte snowboard och upptäckte att alla kollade konstigt på mig och sen efter nån timme så upptäckte jag att jag hade spräckt (teckisarna?). Haha.. Det var pinsamt.
Efter åkte vi hem och då hemma så somna jag i soffan och sen så kollade jag lite på youtube och så sen kom pappa och Fredrika hem med kinamat och guuuuud va det är gottt!
Sen vart det Wallander och sen vart det sängen. Haha... Ganska tidig kväll för att det ska vara sportlov. Men men därför vaknade jag ganska tidigt idag.

Det här vart ett ganska långt inlägg hoppas ni orkar läsa det. 


(Vissa sitter och pimplar.)



Kram! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0