Fötter/Skor?

Egentligen varför knäpper alla kort på sina skor om de ska någonstans eller sitter t.ex på ett tåg eller nått. Det är som om de inte vet vad de ska knäppa på men ändå vill knäppa kort. Men varför just på sina fötter liksom oh det är ju inte direkt så att de ska visa upp sin outfit och ska knäppa kort på sina skor.
De kan ju till och med knäppa kort på bara sina fötter. Alltså är det bara jag som tycker att det är helt oviktigt? Okej, jag kan säga att jag har också gjort det någon gång. Vem har inte det?! Men egentligen det är ju helt oviktigt och jag gjorde det bara för att jag inte hade någonting att göra. Men jag tycker att det är både intressantare och finare att gå in på en blogg där de har lagt in ett foto på sin outfit eller på sitt ansikte, inte sina fötter?!

Fast självklart finns det ju fler sidor utav det är och åsikter.


(En bild från Kissies blogg) 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0