I skolan

Nu sitter jag i skolan på lektion.
Vi har typ ingenting att göra. Så vissa sitter och tittar på Big Brother och jag läser lite religion och skriver en uppsats. Det känns ganska tungt just nu kan jag säga.
Det känns som om jag ligger efter i typ alla ämnen men när mina klasskomisar säger vad vi har gjort förra veckan så låter det som om de inte har gjort någonting men jag är också lite arg och besviken på friluftsdagen för då fick man välja mellan att åka till Hemlingby och åka skidor eller att åka till någon sjö och pimpla och jag har ju varit sjuk en vecka så jag skulle lämna in lappen nu men då sa idrottsläraren att det var för sent att sista dagen var förra tisdagen. Så jag får stanna kvar i skolan och plugga. Skit sur på det. Men men.. Det är så och jag kan inte ändra det. Och hon sa att jag var inte den ända. Det var 28 andra elever som inte heller hade lämnat in lappen.

Näe nu måste jag fortsätta jobba.

Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0