Oroad

Sitter i soffan och kollar nu på Top Modell 14. Alltid lika kul att kolla om på gamla säsonger av saker. T.ex av O.c, One three hill, 90210 och House.
Idag är jag ganska rädd för jag åkte hem efter lunch och sov och jag har känt till halsen hela dagen. Jag har varit hes hela dagen och lite öm i huvudet eller så fick jag det efter att jag hade sovit bara men jag får absolut inte bli sjuk eller förkyld för det är ju cup i Östhammar imorgon. Det får jag absolut inte missa. Jag har fått vetat vilket lag jag ska spela i och allt och vi har fixat matsäck också men jag ska gå och lägga mig tidigt ikväll och ta (kanjang?) Vet inte hur det stavas.

Nu ska jag fortsätta kolla på Top Modell 14 och om en halv timme så ska jag och pappa börja med taco innan mamma kommer hem från jobbet.

Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0