Så här ser jag ut varje morgon



Prickarna i ansiktet har jag pågrund av min acne. Jag har haft acne i ca två- tre år nu. Så att jag har börjat att använda proactiv.
Det använder jag varje kväll och varje morgon. Först så skrubbar jag sen har jag på ett ansikts vatten och till sist så har jag på en dag eller natt kräm och ibland så använder jag mask efter skrubben.
Och det är det jag har i ansiktet nu, mask. Jag duttar mask på de ställen som är värst och det hjälper jätte mycket.
Men jag rekomenderar verkligen proactiv till den som har dålig hy. Men en grej är att man måste vara väldigt långsiktig med det för det hjälper inte direkt om man inte slutar äta oregelbundet och äta allt med socker i. T.ex godis, läsk, choklad, kakor och vitt bröd. Men det måste jag äta för jag tränar så mycket så att jag måste äta onyttigt för annars så kan jag svimma. Och det är inte kul fär det har hänt några gånger.

Kram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0