Sportlov

Idag är det första dagen på lovet eller egentligen inte för det var egentligen i fredags.

Idag har jag inte gjort så mycket, först så vaknade jag och åt frukost sen så gjorde jag mig i ordning och städade lite på mitt rum och sen vid typ halv tolv så gick jag ut och gick. Det vart ca åtta km. Sen när jag kom hem så skulle jag gå ut och sätta mig och läsa men det var inge mysigt eller inte som jag hade trott att det skulle va. Så då gick jag in och åt lunch och sen gick jag upp på mitt rum och pluggade lite och kollade på ett avsnitt Sex and the City.
Efter gick jag ner och hjälpte mamma plugga och nu ligger jag och kollar på Black Swan. Jag fattar inte. Jämt före lovet så tycker jag att det ska bli skönt med lov och att jag går och längtar men när det är lov som idag så känner jag mig mer rastlös och ensam.
För när jag går i skolan så träffar man ju kompisar där men det gör jag ju inte nu. Hoppas att det inte är bara jag som känner så.
Egentligen borde jag ju njuta men på nått sätt så gör jag inte det. Fast jag vet ju att det är fler i min klass och i alla andra klasser som också är hemma med ingen kompis.

Men det blir nog bättre det tror jag. Det är därför jag gillar när man ska göra mycket och man ska dit och äta sen ska man dit och hämta det och sen så ska man åka och möta den. Men jag gillar ändå lov.
Därför ska det bli skönt i sommar när jag först ska bort på språkresa i tre veckor och sen så ska jag åka med laget på träningsläger en vecka typ två veckor efter.



Kram!



Kommentarer
Josefine Klashed

Haft en bra dag? :)

2012-02-27 @ 21:31:34
URL: http://josefineklashed.blogg.se/
Anonym

2012-02-27 @ 21:53:58
URL: http://elinpk.blogg.se/
Miep

Åh jag har redan haft mitt lov :(

2012-02-28 @ 11:48:15
URL: http://miep.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0