1e Mars

Hej!

Idag är det första Mars. Jag sitter och pluggar. Idag är det Bostadsarbete som gäller. Så tyvärr kommer det inte bli så himla bra bloggning tror jag.
Igår vart det en så himla bra dag. Först gick med Fredrika på Driver sen gick vi och köpte korv sen vart det Fjärran Höjder. Sen gick vi på stan. Hon åkte hem med halv fem bussen då gick jag ensam på stan i en halv timme sen kom Karin och Johanna in och då skulle vi gå på bio. Det vart En gång i Phuket. Och det som var så himla kul är ju att en av mina vänner är just nu i Phuket. Haha... Så då skoja vi lite om henne. Inte nå illa bara snällt. Ni behöver inte oroa er. För vi skulle absolut aldrig skoja om nån på nått dåligt sätt.

Näe nu måste jag fortsätta för det ska in nästa vecka.

Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0